vrijdag 19 januari 2018

Een blog...



Vier jaar geleden kocht ik mijn eerste spiegelreflex camera, een Nikon D5200. Nooit gedacht dat een "simpele" aanschaf zoveel invloed zou hebben. Sindsdien geniet ik nog meer van de natuur om mij heen, zie ik dingen die ik voorheen nooit zag en ben ik meer buiten. Fotograferen is meer dan een hobby, het brengt me op nieuwe plekken en in contact met nieuwe mensen. Het biedt me een uitlaatklep na een drukke werkweek en geeft me ontzettend veel plezier!
Inmiddels heb ik nu bijna een jaar een Nikon D500 en schiet ik er nog steeds lustig op los. Mooi om te zien dat ik bij mezelf ook wel verbetering zie ten opzichte van 4 jaar geleden. En we gaan moedig voorwaarts!

5 opmerkingen:

  1. Leuk, dat je ook gaat bloggen. Genieten met een grote G, inderdaad. Een zin die ikzelf al regelmatig in mijn blogverhalen heb gebruikt. Ben benieuwd naar je eerste foto's hier...vosjes? Groetjes Ghita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nog even iets herkenbaars: dit is al jaren mijn tekst op mijn website: Als ik vrij ben, wandel ik het liefst met mijn camera in de Amsterdamse Waterleidingduinen. Daar kom ik helemaal tot rust na een drukke werkweek. Maar ook in andere natuurgebieden ben ik in mijn element. Door de fotografie ben ik anders naar de natuur gaan kijken en steeds meer de schoonheid ervan gaan inzien en ik blijf mij verwonderen over al het moois dat er om mij heen te zien is.

    hoezo herkenbaar :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk om je reactie hier te lezen, eerlijk gezegd ben ik geïnspireerd geraakt door Blogs als die van Loes en jou om er ook eens mee te beginnen. Heel herkenbaar dus dat genieten :) en met elkaar delen is een extra bonus!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om te lezen dat ik je heb kunnen inspireren om ook met een blog te starten, ik wens je heel veel blogplezier!

    Groet Loes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik lees je blogs altijd met veel plezier Loes, mooie foto's en heerlijk herkenbare verhalen! Ik hoop het bloggen een beetje te blijven bijhouden :)

      Verwijderen