donderdag 28 februari 2019

Het is weer...

...Lente! Nou ja nog niet officieel natuurlijk maar het begint er inmiddels buiten aardig op te lijken. Zeker met al die bloemetjes die hun kopjes weer dapper boven de grond uitsteken. Voor mij in elk geval weer een heerlijk onderwerp om mee aan de slag te kunnen na een paar grijze weken..


Eerst maar eens beginnen met de winterakonieten, deze leken wel samen aan een dansje begonnen.
De sneeuwklokjes waren er ook weer vroeg bij.

Een week later maar een kijken of er al wat bloeide bij Kasteel Poelgeest. Me heerlijk vermaakt met Krokussen en een lief beestje en natuurlijk weer de sneeuwklokjes.







Het weekend erop even op een andere plek gaan kijken, bij Huys ter Warmond, daar stonden ook mooie sneeuwklokjes en een enkele krokus. Die dag voelde het ook al lenteachtig dus was het dubbel genieten!





Aangezien het deze winter, als ik er op uit kon, vooral grijs en grauw was, voelde deze dagen echt als een soort ontwaken uit een winterslaap (fototechnisch gezien dan 😉 ).
 Nu op naar het echte voorjaar als alles weer bloeit en fladdert ... ik heb er nu al zin in ;)

4 opmerkingen:

  1. Nu even je blog op de PC gekeken, in het groot is natuurlijk alles mooier dan op de telefoon.... er zitten echt beauties tussen, het wegvliegende LHB, de eerste foto van de winterakonietjes, foto 9, 10 en 11 vanwege dat softe. Ook de sneeuwklokjes heb je top...nr 15 en de laatste zijn daarvan mijn favorieten. Nu nog heel even wachten op de bosanemoontjes, dan kunnen we weer lekker plat voor de bloemekes.
    groetjes Ghita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel voor je reactie hier Ghita! Ik heb ook al erg veel zin in de bosanemoontjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Jannette,
    Wat een briljante serie foto's.
    Mooi, liefelijk en zacht.
    Je blog titel is juist, dit is genieten met een grote G.
    Groetjes, Karina

    BeantwoordenVerwijderen